انتخابات چهره سال ۹۵ صنعت ساختمان کشور
نوشته شده توسط : نسرین معین

به گزارش اخبار نظام مهندسی ،دبیرخانه جشنواره چهره سال صنعت ساختمان (چهره عمرانی) با حمایت رسانه‌های عمومی و تخصصی و با توجه به استقبال گسترده از این طرح در سه سال گذشته، برای چهارمین دوره پیاپی، انتخاب چهره سال ۹۵ را با رأی‌گیری از کاربران خود برگزار خواهد کرد.انتخابات چهره سال ۹۵ صنعت ساختمان کشور

 

انتخابات چهره سال 95 صنعت ساختمان کشور

انتخابات چهره سال ۹۵ صنعت ساختمان کشور

انتخابات چهره سال ۹۵ صنعت ساختمان کشور

انتخاب چهره سال ۹۵ که به همت دبیرخانه چهره سال صنعت ساختمان کشور برگزار می‌شود، توانسته جایگاه خود را در میان فعالان و متخصصان عمران و ساختمان کشور به دست آورد. این انتخابات هرساله با فراخوان عمومی آغاز و با شرکت نامزدها در گروه‌های تعیین شده برگزار می‌شود. یادآور می‌شود پیروز حناچی، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی، با کسب ۷۶۰۱ رأی از مجموع ۴۲۹۴۳ رأی به عنوان چهره سال ۱۳۹۳ صنعت ساختمان برگزیده شد و نیز علیرضا پاک‌فطرت، شهردار شیراز با کسب ۱۱هزار و ۲۵۰ رأی از مجموع ۴۰هزار و ۵۵۵ رأی در دور دوم توانست به عنوان چهره سال ۱۳۹۴ صنعت ساختمان دست یابد.

انتخاب چهره سال صنعت ساختمان کشور، انتخابی کاملاً رسانه‌‏ای است و توسط مخاطبان گزینش خواهند شد. این برنامه به یکی از برنامه‏های رسانه‌‏ای بزرگ کشور در پایان سال بدل شده است که امسال رسانه‌‏های مختلف ملی و استانی در اجرای این برنامه مشارکت دارند.

انتخابات در گروه‏های چهارگانه شهرداری، شورای شهر، راه و شهرسازی و نظام مهندسی انجام می ‌گیرد و مخاطبان می ‌توانند در هر دسته به یکی از کاندیداها رای دهند و در نهایت بالاترین رای در هر گروه در سه دسته کلان‌شهرها، شهرهای متوسط و شهرهای کوچک به عنوان برترین آن گروه و دسته انتخاب خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: